Det er mobilselskapet Tussa AS som er avsenderen i denne reklamen. Budskapet og det øynene våre fester seg til , er hvor billig mobilregning du kan få ved å bli medlem i Tussa. For å demonstrere hvorfor dette er et godt kjøp, trekker de frem de billige prisene, at du når som helst kan ha oversikt over hvem du ringer til, at det er enkelt og greit og at du kun får en faktura i måneden.
Det er ingen model/modeler som reklamerer dette budskapet, men ved sidna av er det er bilde som ikkke har noen sammenheng med teksten. Vi ser en model som tar av seg skoene, hun har på seg lyse klær og virker fornøyd med det produktet hun har kjøpt seg. Det er først og fremst den store overskriften som fanger blikket til publikum. Halvnær er bildeutsnittet de har brukt.
Mobilselskapet Tussa AS prøver å overbringe buskapet deres, om hvor billig fakturaregningene deres er. De vil nå fram til både gamle og unge mennesker, så det finnes ingen bestemt målgruppe. Produktet inneholder mange opplysninger, og det er nettopp dette reklamen fokuserer på. Det er takket være disse opplysningen som gjør at leserne skjønner hva reklamen dreier seg om, fordi selskapet ikke bruker noen bilder.
Tussa As har et åpent argumentasjon om produktet deres. De tar for seg fordelene ved å kjøpe dette, nemlig at du kan få billig regning, fakturaregning en gang i måneden og sist, men ikke minst at enkelt og greit å bestille dette. Argumentasjonene de bruker er også relevante for saken.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar